30 oldum ben... 7 Ağustos...

Pazar, Eylül 12, 2010


Bir toplantı sonrası ofise döndüğümde masamda bulduğum çiçeklerle başladı doğumgünü farkındalığım... Sevgili Ege, "Ablacığım doğumgünün kutlu olsun nice mutlu yıllara. Kardeşin Ege" diye not eklemiş çiçeklerime...


Gün sonunda -doğumgünüm haftasonuna geldiği için- Beliz'in erken kutlaması ve hediyesiyle doğumgünü formatına iyice girildi.

Telefon edip doğum günümü kutlayan; Kerem, Bahriye, Barış, Serkan, Alev, Çağdaş, Teyzem, Yiğit, Çağla, AhBeCanBe, Zeyno, Özenç, Emrah, Bettina, Duygu Aydede, Emre, Kanka, Mehmet bey, Birgül, Ahmet, Annem (17:45), Babam (17:45), Ege, Arzu, Beliz, Özlem, Toros, Gamze, Mustafa, Melek...Teşekkürler...

Doğum saatim 17:45'de arayan anne ve babamdan annem hızlı çıktı, annemle konuşurken babam 2. çağrı olarak ısrarla bekledi :)


Mesaj atan; Seda, Merve, Pelin, Tuğba...Teşekkürler...

ve 'face'ciler; Gamze Yıldız, Tuğçe Üner, Gizem Deveci, Efe Akıncı, Çağrı Yardımcı, Özkan Özçınar, Gürkan İbili, Cenap Alagöz, Nur Ersal, Asuman Üstünbaş Doğan, Ali Çinçeoğlu, Muharrem Gürsu, Seda Demirezer, Didem Alptuğ Akdeniz, Cumhur Kavuncu, Duygu Sazlı, Sevilay Şengüleç, Şule Şemsi Tabak, Hazal, Mustafa Durgut, Erkan Şölen, Berk Turgay, Savaş Ertük, Banu Güngör Özer

Yanımda olan büyük, kocaman ve güzel ailem, canım dostum Özlem, sizi çok seviyorum. Tekrar teşekkürler...


Yapıcı ailesinin getirdiği el emeği 2 muhteşem pasta ve börekler için teşekkürler...Gün boyunca "benim pastam daha güzel" "hayır bizim pastamız daha güzel, onun pastasının üstündeki süslemeye bak" "onlar benim malzemelerimi çaldı ondan böyle oldu" diye tartışan Yiğit ve Çağla&Ayşe ikilisi, iki pasta da muhteşemdi ;)


Aksoylu ailesinin muhteşem börekleri için teşekkürler...

Ama en kıymetlisi hep birarada olmak. Mutluluk ve neşeyle...Sizi seviyorum...İyi ki varsınız...


Gülbahçe'deki son kutlamada hepinizi 'sözlü' stresine soktum, biliyorum, bunun için üzgün değilim :) güzel duygular için teşekkürler...

Herkesin "iyi ki doğdun" sözleri üzerine soruverdim "neden iyi ki doğdum?", herkes şaşkın biraz da telaşlı...işte cevaplar...

Annem: "Allahtan bir kız istedim..."
Babam: "Evimize mutluluk getirdin"
Kerem: "Benim ablam oldun"
Zeynep: "Ablam ve benim isim annem oldun"
Abim: "Olmadığını düşünüyorum da..."
Çağla: "Benim birtanem oldun"
Adife Teyzem: "Çok tatlısın"
Ayşe Teyzem: "Annenle baban seni çok istiyordu"
Bahriye: "Çünkü başka ablam yok"
Eniştem: "Yaşıma yaklaştın"
Yiğit: "Ben happy birthday dedim :)"
Ahmet: "Ben demedim :)"
Dayım: "Ben bilmem :)"

:) bunlar kurnaz kaçaklar :)

ve 30. yaşımda bana katılanlar...


You Might Also Like

2 yorum

Subscribe