garip bir hüzün...

Cuma, Şubat 04, 2011



Hayat enerjisini çok sevdiğim, beni hep gülümseten, kıpır kıpır Defne'nin ölüm haberi yıktı. Hayat insanı hep şaşırtmaya devam ediyor, hayat acımasız. Kimsenin yaşına, yaşama sevincine, çocuğunun küçüklüğüne bakmıyor işte. Ölümün adaleti bu. Acıtıyor bizi hep. Tanrı öğretiyor belki de, hatırlatıyor. Acı dersler veriyor. Böyle zamanlarda anlıyoruz ancak, silkelenip kendimize geliyoruz.

Elimden geldiğince keyif almaya bakıyorum yaşamdan. Aldığım her nefesin kıymetini biliyorum. Siz de öyle yapın.
Özellikle son 1 yıldır her gün tanrıya şükrediyorum.
Şunu biliyorum ki hiçbir şey için üzülmeye, hayıflanmaya gerek yok, değmiyor. Sadece hayatın değerini bilin, sevdikleriniz kırmayın. Hayat sürprizlerle dolu, acı, tatlı...

Kimsenin canını yakmayın, hakkını yemeyin.

Defne ne güzel söylemiş giderayak, "Hesapsız yaşıyorum, hayat hesap yapacak kadar uzun değil."
Rahat uyu Defne Joy Foster...

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe