Rakı'yı bilmem ama... Kapı, Balık, Ayvalık... 5-6 Haziran 2010

Salı, Ağustos 17, 2010



Uzuuun uzuuuun yıllardır gitmek isteyip de sonunda fırsat bulup kaçtığım Ayvalık'ın "post" u da bir o kadar geç kaldı..."Kapı fotoğrafları" projemin bir bacağıydı aynı zamanda Ayvalık, onu da gerçekleştirdim. Bütün bir gün sadece ve sadece kapı fotoğrafları çektim, koleksiyonum oldukça zenginleşti. Bugüne kadar Urla, Şirince gibi İzmir'in ilçeleri, Eskişehir Odunpazarı gibi yerlerde çektiğim kapı fotoğraflarına yenileri eklendi, yüze yakın kapı fotoğrafı çektim.







Cunda'nın verdiği huzur, Şeytan Sofrası'nın serin havası...Tadı damağımda kaldı...

You Might Also Like

2 yorum

  1. canım benim ne güzel fotoğraflar çekmişsin ve ne güzel gezmişsin ohhh mis mis. Ama kapı fotoğrafların yok hiç merak ettim şimdi, bir sonraki postunda muhakkak yer ver ve blogunuda bukadar ara verme özletiyorsun kendini. Öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  2. tatlım kapı fotoğrafı o kadar çok ki hangisini seçip koyabilirim buraya? onları bir ara özel olarak sana gösteririm ;) belki bir seçki hazırlayıp bir post da yaparım ;) postlara uzun süre ara verdiğimin farkındayım, gezmekten evde oturup yazamıyorum :) ama arkası kısa zamanda gelecek, sırada Kıbrıs postu var ;) bundan sonra da bu kadar ara yok ;) öperim :*

    YanıtlaSil

Subscribe