hafta sonu ve dergi sorunsalı...

Pazar, Nisan 24, 2011


Her hafta sonu niyetlendiğim ama bir türlü beceremediğim bir şey var. Her gün gitgide artan dergi arşivimi temizlemek. Ne zaman dolaptaki dergilerimi çıkarsam toplamak niyetiyle daha da dağılıyorum. Dışarıdaki dergilerle daha da çoğalıyorlar ve ben amacımın tam tersi bir durumla karşı karşıya kalıyorum.
En iyisi dolap içlerine hiç bulaşmamak diyor ve sehpanın üstündeki, diğer sehpanın üstündeki ve altındakileri toplayayım diyorum, cık! yine olmuyor. Bir katalog ve bir dergiden vazgeçebildim bugün sadece. Onlarcası yine yerinde, bazılarıysa sadece yer değiştirmiş ve çokça koltukların, halının üzerine dağılmışlar.
Bu hafta sonu yapabildiğim şeyler de var. Film izlemek ve bol bol çikolata yemek. Bak bunu hemen hemen her gün başarıyla gerçekleştirebiliyorum :)
Bu hafta sonu ağır giden King's Speech'den sonra bir çırpıda Taken'ı izledim. Su gibi akıp giden bir film. Liam Neeson'ın oynadığı karakterin zekasına ve filmin kurgusuna hayran kaldım. Ardından bir Türk filmi olan Girdap'ı izledim. Kanım dondu, alt üst oldum, tüylerim diken diken. İzlemediyseniz izleyin ve izletin.
Şimdi bu kadar film keyfi ve çikolatanın enerjisiyle on numara geçer bu hafta...
geçer di mi?
geçer geçer...

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe