to do list ve beklenenler...

Salı, Haziran 14, 2011


Tatil sonrası ben bir hayli tembelleşmiş olabilirim, affola.
Zaten yaz da gelmiş, benim mevsimim, ohh...Dünya bana dönüyor!

Bu arada bakıyorum da defterime, ne çok kabarmış.
Balkon kapısına sineklik takılmış, evdeki her delik silikonla kapatılmış, ohhh bu yaz mis, böcek derdine de elveda!

Perdelerin ölçüleri alınmış, en kısa sürede dikilip asılmalı, bahar geçti, yaz geldi.
Klimalar da en kısa sürede temizletilmeli.
Bir Tivibu meselemiz var, çözülmeli, müşteri hizmetleri sabrımı zorluyor :(
Fotoğraf makinesi servise verilip objektifi temizletilmeli.
Sınava çalışmalı, çok çalışmalı.

Sıraya sokulan postlar yazılmalı, blog çok küsmüş :(

Uzun vadede yapılası olan ise kanayan yaramız :)
Tezi yazıp bitirmeli, o bitince de drama projesi yapılmalı. Hayatta yarım bırakılan işler olmamalı ki iç pek bir rahat etmeli, "oh be" demeli.

Beklediklerim konusu var bir de tabi heyecanla...
Önemli bir kısmı Kanada ve Çin'den olmak üzere birkaç küçük sipariş ;)
Dokunmak için çıldırdığım pop-art desenli ayakkabılarım mı yoksa en çok heyecanlandıran beni?

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe