Dinlenme günleri...

Perşembe, Ocak 14, 2010

2 gün raporlu olunca evde çok sıkıldım, kaç gündür spor da yapamayaınca kendimi rahatsız hissettim ve attım kendimi dışarı. Hem yürüyüş yapar hem de işlerimi hallederim diye düşündüm. Hava sıcaklığı da fena değildi hani. Çok temiz olmasa da kirli de değildi, çam ağaçları kokusu alamıyordum belki ama arada burnuma dolan balık, döner kokuları da yürüyüşüme renk katıyordu. Arada bazı dükkanlara kısa soluklu uğrasam da Göztepe'ye kadar yürüdüm. Dönüş yolunda ilk durağım elbette Göztepe Mandırası. Halime Teyze ve Hasan Amca'yla lafladık biraz. Hadi bakalım yola devam. Yine kısa süreli dükkan duraklamaları ve tempoyu artırma kararıyla hızlandım, teyzem uğrayacaktı eve dönmem gerek. Hooop telefon çaldı. Teyzoş: Neredesin teyzem? Ben: Güzelyalı'da. Sen? Teyzoş: Kapının önünde. Ben: Bekle hemen geliyorum... Gel gelme, olur olmaz derken -Taksii!! Yürüyüş burada sona erdi, hasta hasta bu kadar yeter di mi?
Teyzoş, annem, Nedime Teyze ile kahve keyfi de yaptık, yarın çalışmak zor gelecek..

Sabah evde çokça fotoğraf çekmiştim, birkaçı burada.






















You Might Also Like

0 yorum

Subscribe