hiç de değil!

Çarşamba, Aralık 08, 2010



































Küçük bir çocukken oturduğumuz semtte zenci bir adam yaşardı. Arap demişti koşullanmış zihinler, biz de çocuk aklımızla öyle bildik, adını da hiçbir zaman öğrenmedik. Bir gün öldüğünü duyduk :( Yorumlar hazır: "Zaten birkaç gündür baykuş dolaşıyordu evinin oralarda" İlk o zaman öğrendim baykuşların uğursuzluk getirdiğini! Ama ben her gördüğümde çok sevimli bulurdum, meraklı, yaramaz ve masum aynı zamanda. Hiç anlam veremedim uğursuzluk getiriyor olmasına, inanmadım da.
Zaten hiç batıl inançlarım olmadı benim, düşüncenin gücüne inanırım. Nazar boncuğunun uğursuzluk getirdiğine inanan birine uğursuzluk getireceğini bilirim çünkü.

Ben hep sevdim baykuşları yani. Son yıllarda daha bir merak sardım. 
Bir süre önce kendime her ayında bir baykuş görseli bulunan bir takvim yaptım tüm yıla uğur getirsin diye!

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe