Yolculuklar böyle başlıyor...

Pazar, Aralık 05, 2010



Ne doğru yazmış Salim bey. Bir seçimle başlıyor aslında her şey. Sonra yine seçimlerinle adımlarını atıp yolunu sen belirliyorsun. Benim yollarım hep açıktı. Elbette çok çabaladım, elbette çalıştım, belli savaşlar verdim. Şimdi şu aralar da yollarım yine açık, her anlamda.

 























Çok iyi hatırlıyorum bu kitabı ilk aldığım zamanı. Eskişehir'de öğrenciydim, hazırlık sınıfında okuyordum henüz. En çok kitabın adı etkilemişti beni, adı üstünde bir başlangıç kitabıydı. Salim bey'i de iyi biliyordum. İzmir'li olmasından dolayı ayrı ilgileniyordum. Ajansını İzmir'de kurmuş olmasından da mutluluk duymuş sonrasında kapatmış olmasına çok üzülmüştüm. -10 yıl sonra kitabımı imzalatmak ve birlikte çalışmak kısmet oldu.-

Sonra benim için yolculuklar başladı, hiç bitmeyen yolculuklar...Önce Eskişehir-İzmir yolculukları hem de her hafta sonu. En büyük ve en sevdiğim yolculuğum hiç kopamadığım İzmir'e dönüş yolculuğum...Yeni okul, yeni ortamlar, yeni arkadaşlıklar, yeni...yeni...yeni...Sonrası da hep hızlı gelişti. İlk iş sonra yeni bir iş...

Yolculuklar hiç bitmiyor...

Biliyorum bu ara konseptim hep yolculuk. Ama bunun başka başka nedenleri de var...

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe