Sandığı kurcaladım biraz

Perşembe, Aralık 09, 2010



Benim arşivci bir tarafım var, çok da sevdiğim yanım. Sandığa el attım bu akşam biraz. İzmirliler için en iyi 10 hafta sonu adresine rastladım, Hürriyet'in en iyi 10 serisinden; gitmediğim görmediğim yer neredeyse yok. Zamanla oynayan filmler cezbediyor konulu gazete haberi; hepsini izlediğim, arşivimde de bulunan Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Sil Baştan), Koş Lola Koş, Kelebek Etkisi, Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi ve diğerleri, Ege'in incileri konulu orta sayfa haberi; Birgi, Cunda, Karaburun, Urla, Tire, Datça, Foça, Milas, Ula ve tek görmediğim yer Assos., Pause The City-Play The Game kartları eğlenceli mevzusu, 2008 yılından Dana Ferhat için yazılmış Kanat Atkaya'nın köşe yazısı, bitkilerin faydaları, gazetelerin İK konulu haberleri, beğendiğim gazete ilanları ve daha neler neler...Çok eğleniyorum çoook!

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe