Hayat bu ara ye-iç, ye-iç!

Cuma, Kasım 23, 2012


Yemek ve içmek konusunda her zaman sınırsızdım ama bu ara sanırım biraz abarttım.
Çektiğim fotoğraflara bile bakıyorum hep içecek, yiyecek. Yapmayı mı daha çok seviyorum yemeyi mi hala ona karar verebilmiş değilim.



Emin olduğum bir şey var ki her zaman fırınla sıcak bir ilişkim var :) Kendimi iyi hissetmediğim her an mutfaktayım. Artık biliyorsunuz en çok muffin ve cookie yapmayı seviyorum.


Ne zamandır yapmak istediğim bir kek vardı onu denedim geçenlerde. Çok basit malzemelerle, çok pratik yapılan bir kek aslında. Tadını da çok beğenmeme rağmen yine de denemeden içim rahat etmeyecekti. En sonunda yaptım ve rahatladım.



İlk yaptığımda kardeşim ve arkadaşları ile silip süpürdük. Hal böyle olunca ikincisini yapmak farz oldu tabi. Bir iki gün sonra 2. kez denedim ve bu sefer ilkinden de güzel oldu :) Bu defa ofise ve annemlere de götürdüm, bayıla bayıla yedik.



Ben iflah olmaz bir şekilde bu keki yapmaya devam edeceğim. Ancak ilk sırada kardeşimin arkadaşlarına
söz verdiğim muffinler var. Ben yaparken onlar da yerken mutlu olacak. Bu duyguyu seviyorum!

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe