Tarçınlı çay, baykuş, kayıp kitaplar ve cookie...

Cuma, Kasım 02, 2012



Bu aralar, o kitabım nerede, şu defterim nerede, o notu nereye koymuştum diye dolanıyorum. Dün akşam da bir kitabıma sardım. Twitter'dan attığım "Kediler Güzel Uyanır" kitabım nerede çığlığıma yanıt gecikmedi neyse ki, mutluyum :) Bir defterim var ki onu bulamıyorum :( Kağıthane'den almıştım, haftasonu evin altını üstüne getirip onu bulmalıyım.



Mevsim geçişiyle birlikte yine bir derlenme toparlanma isteği içindeyim. Bir de hediye baykuş kalemime arkadaş olarak gelen hediye baykuş defterin mutluluğu içinde ;)
Akşam yine kalktım 'ben cookie yapacağım' diye kendimi mutfağa attım. Ben yaptım diye söylemiyorum muhteşem oldu. Valla ben yaptım diye değil, geçen yaptığımda bir aksilik olmuştu ve cookie sıradan bir kurabiyeye dönüşmüştü. Ama ilginçtir ki onun da seveni çok oldu.



Bu ara sıkıldıkça kendimi mutfağa atıyorum, yemeyi ayrı, yapmayı ayrı seviyorum. Kararan günlerle depresif olmayayım diye aslında bütün çabam. Fırından gelen kokularla kendimi iyi hissediyorum çünkü. Bir de farklı aromalı çaylarla. Sanırım koku endeksli bir mutluluk skalam var benim. Bu sabah çayımın kokusu tarçındı mesela, dün sabah yaban mersini. Sabahları böyle karşılamak iyi oluyor.

Herkese güneşli ve mis gibi tereyağı ile yapılmış cookie kokulu bir haftasonu diliyorum ;)

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe