Kahvenin her türlüsü ve şimdi müziğiyle...

Pazartesi, Kasım 26, 2012

 

Kahve sevdam yüzünden bende biraz da İtalyanlık olduğunu düşünüyorum. Evde ancak bir işletmede olabilecek kadar kahve makinesi ve kahve çeşidi var. Türk kahvesi makinesi, Latte-Cappucino makinesi, filtre kahve makinesi gibi.

Dışarıda da tercihim genelde kahve.
Mesela benim için "Bir şeyler içeriz" demek bira değil kahve anlamına geliyor ilk önce.



Kitap okurken kahve, film izlerken, sohbet ederken, yağmur yağarken, müzik dinlerken hep kahve... Kahve içmenin bahanesi çok bende.

Ve şimdi kahve keyfime eşlik edecek harika bir site buldum ve sizinle paylaşmak istedim. Kahveni seçiyorsun, müziğini dinlemeye başlıyorsun.

Keyifli dinlemeler...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhaba, öncelikle blogunuz çok başarılı. Bugün tesadüfen keşfettim. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Sizin gibi bir kahve tutkunundan fikir alma amacıyla yazmak istedim; çalıştığım şirkette bir türlü çay-kahve konusunda aradığım lezzeti bulamıyorum. Bu nedenle de sonunda french press almaya karar verdim :) Ancak filtre kahve, vs konusunda çok da bilgi sahibi sayılmam. İnternette de Kolombiya kahvesinden tutun da Kenya kahvesine kadar pek çok çeşit var. Birkaç çeşit alıp denemek istiyorum bana fikir vermeniz mümkün mü? Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle çok teşekkür ederim, blogumu beğenmenize sevindim :) Kahve konusunda elimden geldiğince fikir vermek isterim ama bir kahve eksperi olduğum da söylenemez tabi. Ben de işyerinde aynı sıkıntıyı yaşadığım için kendi kahve çeşitlerimi bulunduruyorum ofiste :) Tamamen zevk meselesi bu aslında, sizin damak tadınızı bilmiyorum. Mesela ben kahveyi genelde sütsüz ve şekersiz tercih ederim. Sütlü içeceksem de şekersiz Latte içerim. Espresso, Americano gibi sert kahveleri de Latte gibi yumuşak içimli kahveleri de severim. Ancak şöyle bir tavsiyem olabilir. Hangi tür kahveyi daha çok seveceğinizi bulmak için Tchibo'yu öneririm. Orada istediğiniz çeşit kahveden istediğiniz kadar çektirip (French press için de, Türk kahvesi için de) alabiliyorsunuz. Denemek için biraz alıp sevdiğiniz lezzeti bulunca o kahvenin özelliklerine göre başka markalardan da bir tercihte bulunabilirsiniz. Starbucks, Nero gibi kahvecilerden de hazır paketler halinde kahve satın alabiliyorsunuz tabi ama az gramajla satın almak için Tchibo ideal ;) Bu arada kahveyi satın alırken baristalar da en azından yumuşak içimli mi, sert içimli mi olduğu konusunda size bilgi verecektir. Umarım yardımcı olabilmişimdir :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Subscribe