ne yapsam? ne yapsam?

Salı, Ocak 18, 2011


Koşa koşa eve geldim. Yapacak bir dolu şey var kafamda. Spor yapmayacağım bugün cık! Yok evi de temizlemeyeceğim. Daha önce planladığım gibi dolap içlerini de düzenlemeyeceğim. Kurabiye mi yapsam yeni aldığım bilmem kaçıncı kalıplarımla? Yok, bir gün de otur işte. Önce hafta sonu IKEA'dan aldığım dolap içi düzenleyicilerim, diğer "çok gerekli" kutularım ve aksesuarlarımla mı ilgilensem?
Eve girer girmez attım her şeyi üstümden. Hemen suyu kettle' a koydum. Canım bu akşam kahvaltı yapmak istedi. Bir güzel karnımı doyurdum. Kafamda yapılacaklar listesi... Bugün iyice tavan yaptı scrapbooking bende. Aylardır çok fena kafayı takmış durumdayım. Almanya'dan bir dolu malzeme ile döndükten sonra zamansızlıktan ilgilenemedim bir türlü. Çok fazla fikir ve istek var içimde. Malzemelerime baktıkça çıldırıyorum resmen, ve alacaklarıma tabi ki.

Nasıl da tek tek seçmiştim bu minik şeyleri, özenle, bir çocuk heyecanıyla. Konuyla ilgili kaç mağaza gezdim bilmiyorum. En az 8 farklı dükkandan topladım yukarıdakileri ve aşağıdakileri. Stuttgart'ta bir iş merkezinin alt katında küçücük bir dükkanı bile araya araya bulmuştuk.


Şimdi ilk işim öncelikle Kemeraltı'na gidip bir dolu malzeme daha almak sonra internetten bulduklarımı da arşivime katmak. Ve en kısa zamanda harikalar yaratmak!

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe