bu aralar...

Salı, Ekim 12, 2010



daha az görmek, daha çok gözlerimi kapatmak istiyorum...

daha fazla uyku isteği...
akşam olsa da eve gitsek geyiği...
sabah gözlerimi açar açmaz eve gelsem de yatsam dileği...
nasıl melul melul bakıyorum yatağıma,
nasıl bir duygusal bağ var aramızda, en çok bu ara...

bu ne yapacağını bilmez havalardan mıdır nedir?
böyle kasvetli, ıslak...
ben de aynı oranda kasvetli oluveriyorum.

benim kış modu devreye girecek yine, yakında!
daha çok film seyredecek, daha fazla şey okuyacak, daha çok yayacağım...
evdeki bilmek kaç yüz tane olan filmleri yavaştan izlemek lazım tabi...

sonra baharla birlikte yine kabak çiçeği olup açılacağım nasıl olsa,
bunu da biliyorum.
en çok da bunu seviyorum,
yağmurun ardından açan güneşli günleri...

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe