tertemiz...

Pazar, Ekim 17, 2010

Şu temizlik olayına bayılıyorum...Bir de ben yapmadığım zaman daha bir bayılıyorum :) Ama nedense yine de yoruluyorum. Sanıyorum bu defa biraz fazla dağıtmışım :) Öyle ki Eskişehir seyahatinden sonra hala yerde olan bavulumu bugün kaldırdım ve odanın bilumum yerlerine asılmış gömlek, pantolon ve ceketleri...Ütücüye götürüyorsun gömlekler ve pantolonlar ütüleniyor, ev başka birileri tarafından temizleniyor fakat dağınıklığı başkası toplayamıyor maalesef! Bunu da bir şekilde çözmem lazım :)
Çok sevdiğim koltuklarımı da yıkattım bugün, geldiler bir güzel makineyle köpük köpük yıkadılar, oh miss. Halılar da silindi ve şimdi her şey ıslak :)
Kurusunlar diye kapı, cam açık, müzik açık, benim zihnim açık :)

Filtre kahvemi yudumlarken çok sevdiğim radyo frekansındayım.
İçim rahat, huzurlu bir Pazar akşamı ve sanırım bu defa Pazartesi'ye hazırım...

You Might Also Like

0 yorum

Subscribe