Ye, Dua Et, Sev!

Cumartesi, Ekim 23, 2010


Geçtiğimiz hafta izledim filmi. Keyfli bir film olduğunu söyleyebilirim. Pegasus Yayınevi'nden çıkan kitabın Radikal'deki ilanında Elvan Demirkan yorum yapmış; "Her kadın kendi hayatında Elizabeth Gilbert'in tecrübesinden bir parça bulabilir" Katılmıyorum, keşke bulsa, eğer olsaydı ortalık güçlü ve mutlu kadınlardan geçilmezdi, keşke, keşke...Derin mevzu, hiç girmek istemiyorum. Bu arada kitabı okumadım. Arkadaşımla kitap alışverişi yaparken toplamda 4 kitap aldık. Ben bunun filmini izlerim, Türkan'ın dizisini seyrederim kurnazlığıyla başka 2 kitap aldım :) Bunu arkadaşım aldı, 'benden alır okursun' dedi. Bu arada bu kitabı okuyan stajyerime de bu hafta pek takıldım. 'Ohooo sen daha oku, ben izledim bitti bile :)' Okuyacağım ama mutlaka çünkü hikaye o kadar dolu ki bana kalırsa sığmamış filme. Elizabeth'in hayatı eğlenceli. Benim gibi kendi kararlarını çok net ifade edebilen ve onları hiç düşünmeden hayata koyan biri için (Tanrım bunun için teşekkür ederim!) keyifli bir hikaye. Üstelik yemek yemek benim için vazgeçilmez bir yaşam keyfi iken, hatrı sayılır bir 'tanrıya duacı' iken, ee sevmek konusunda da dağı, taşı, otu ayırmazken hikaye keyifli olmasın mı? Yalnız kitabın devamı var, Ye, Dua Et, Sev kaldığı yerden devam ediyormuş. Ye, Dua Et, Evlen. Orada dur bir dakika Liz :)
Bu posta eşlik etsin diye

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ya dua et, Ya sev hakkındaki anlatımların güzel. Bunun filmini internetten izlemek mümkün müdür acaba? Bu arada yeni Radikal gazetesiyle ilgili görüşlerini merak ediyorum doğrusu. Paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Internete düşmüş müdür bilmiyorum, ben sinemada izledim. Yeni Radikal'i ilk günden beri takip ediyorum, her gün mutlaka okuyorum, iş yoğunluğundan okuyamazsam göz atıp sonradan mutlaka okuyorum. Şimdilik oldukça başarılı, boyutu, tasarımı, dili ve içeriği bence çok iyi.

    YanıtlaSil

Subscribe