'Mim'lendim ben :)

Cuma, Ekim 15, 2010


Gab 'mim'lemiş beni, peki. Biraz düşündük bunlar çıktı, işte hayatımdaki 7 önemli şey!

1. önemli şey: Ailem. Ama öyle büyük öyle kocaman ki! Sadece annem, babam, kardeşim değil. Teyzelerim, kuzenlerim, dostlarım da var içinde...Onlar kendini bilir, bu postu okurken gülümserler, gözleri parıldar...

2. önemli şey: Yaşanmışlıklarım. Acısıyla, tatlısıyla, getirdikleri ve götürdükleriyle... Yaşadığı hiçbir şeyden pişman olmayan ve dönüp arkasına bile bakmayan ben, her şeyiyle seviyorum geçen 30 yılımı.

3. önemli şey: Atasözleri ve deyimler: Her konuda söyleyecek mutlaka bir atasözü veya deyimim vardır. Bayılırım kullanmaya. Anlatımı zenginleştirir, ortamı keyiflendirir ve işleri kolaylaştırır ;) Su akar yolunu bulur...Her işte bir hayır vardır...

4. önemli şey: İzmir! Eskişehir Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi'nde  okurken (ki en iyi iletişim eğitimini orada alırsınız) ayrı kalmaya dayanamadığımdan Ege Üniversitesi'nde öğrenimime devam etmeme sebep olacak kadar... Tüm kariyer fırsatlarının İstanbul'da olduğunu bilmeme rağmen inatla "burada öleceğim!" kararımdan caymayacak kadar çok sevdiğim güzel şehrim! Evim; huzur bulduğum, keyiflendiğim, paylaştığım, eğlendiğim, dinlendiğim gizli mabetim, sığınağım.

5. önemli şey: Karakterim. Seviyorum, çok seviyorum hem de. Yaradılışımı, hayata karşı duruşumu, tanıyanların çok sevdiği, tanımayanların soğuk, uzak ya da ters bulduğu 'ben'i.

6. önemli şey: Fotoğraf çekmek. .......... gidelim teklifine bile "fotoğraf makinem yanımda yok!" diye gitmek istemeyecek kadar çok seviyorum. Fotoğrafını çekemediğim bir yeri yaşanmamış sayacak kadar çok. İstediğim kareyi yakalayamazsam bütün aklımı orada bırakacak kadar çok.

7. önemli şey: Filmlerim ve okunacaklarım. Bazılarının henüz poşetlerini bile açamasam da, her seferinde 3'er 5'er, son seferde 22 tane birden :) ekleyerek çoğalttığım film arşivimi, evde okunmayı bekleyen her türlü kitap ve dergilerimi seviyorum. Elime geçen her dergiyi ilk defa dergi görüyor gibi heyecanla karıştırmayı çok seviyorum mesela :)

Benim çok daha fazla 'önemli şey' im var aslında. Burada şu an ifade edilebilecek olanlar, ilk akla gelenler bunlar ;) Blogun içine yedirilir kalanlar zamanla. Şimdilik bu kadar. Sevgiler...
veee seni 'mim'ledim Zeynep :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. 1-Gözlerim pırıl pırıl parladı sabah sabah:))
    2-Bu 30 yılın yaklaşık 10 yılına şahit olmak çok büyük bir mutluluk benim için iyki varsın
    3-Üzüm üzüme baka baka kararır.
    4-Hey soğuğunu ve uzaklığını sevdiğim eskişehir, bana bir dost kazandırdın sağol varol...
    5-Bende seviyorum karakterini güneşin kızı, kim soğuk demişse sana yanılmış sıcak sımsıcak bir yüreği görmeyeneler ancak saçtığın ışıltıdan kör olanlardandır bebeğim
    6-Fotoğraf dedinya yine senden alacaklarım var... Malum hırsızdan sonra yine toplamak gerek arşivi.. Ama biliyorumki yılların arşivi var sende özenle dosyalanmış saklanmış hikayeler ve ne anılar canlanacak yine...
    7-Seviyorum senin arşivini bir servet yatıyor orda bir ara uğrasam mı ne?
    8- seni çok seviyorum dostum hayatımın kıymetlisi canım benim bir posta elbette ssığmazsın sen, seni yaşamak anlamak lazım ne şanslıyım ki bunu yakalayabilmiş olanlardanım

    NoT: EEE şimdi ben mimlendim ne olcak? Bir anlamadım şu mim olayını bebekkkk....

    YanıtlaSil

Subscribe