Sevgili Bettina...

Salı, Ekim 19, 2010

Bütün yazı birlikte geçirdiğim sevgili dostum, ev arkadaşım Bettina. Ne iyi ettin de geldin, hayatıma girdin. İyi ki seni tanıdım, tanıdığıma da çok sevindim. Sen gittin, en son ne zaman gidenin arkasından ağladığımı hatırlamayan ben sabahın 5'inde seni uğurlarken ağladım...

Gelirken hediyeleriyle gelen, giderken hediyeleriyle giden sen, gönderdiğin paketle beni bir kez daha gülümsettin. 

Hediyelerinin her biri beni ne kadar iyi tanıdığının birer göstergesiydi :) Çikolata canavarı için alınmış bolca çikolata, en bitterinden, en bi değişik çeşitlisinden, sonra kahve, Alman usulü makarnalar, özel tasarım peçete hem de deniz manzaralı, fırından mis gibi cookie, muffin kokuları biraz daha yükselsin diye süper bir fırın eldiveni, şekerler, çeşitli duş malzemeleri, kırmızı oje, Nutellalar, ölçü kabı ve shaker...ve o çok sevdiğim mektuplarından biri daha...

Sadece beni değil, Türkiye'de tanıdığın ve ailem dediğin herkesi de düşünmüşsün. Hepsine ayrı ayrı, özel notlarını iliştirdiğin çikolatalarınla hepsini gülümsettin. Manikürcünün istediği özel törpüyü bile unutmamışsın!

Bir de iyi Türkçe bilmediğini söylüyorsun, daha neler! Kimse 3 ayda daha iyisini yapamazdı! 


Geldiğimde daha fazlasını alacağız ;)

Her şey için tekrar  teşekkürler...Öncelikle dostluğun için...



Hepimiz seni çok seviyor ve özlüyoruz...
1 Eylül 2010

You Might Also Like

1 yorum

Subscribe