her şey spor uğruna...

Cumartesi, Ekim 30, 2010

Oda bu haldeydi, kuracağıma dair inancım tam olsa da yorulacağımı biliyordum. Kutusundan çıkarmak başlı başına bir işti. Bu parçalar birleşecek bir koşu bandı haline gelecekti, aman tanrım! Halbuki, arıyorsun servisi ücretsiz olarak gelip kuruyor! Ne diye uğraşırsın? "Ben yapacağım!" ya...

Parmak uçlarım acıyana kadar uğraştım...

ve zafer...

130 desi ağırlığındaki bu koca devi kaç kere indirdim, kaldırdım. Ben deli miyim neyim? Ama sonuçta masaj aletli, ağırlıkları olan, mekik aparatlı, pilates bantı ve twisterlı bir spor kompleksim var artık!



You Might Also Like

4 yorum

  1. http://www.hepsiburada.com/Liste/altis-sd-5000-masajmekikdambiltwister-fonksiyonlu-25-hp-motorlu-kosu-bandi-55cm-pilates-topu-bay-ve-bayan-semsiye-hediyeli/ProductDetails.aspx?productId=sporaltissd5000&categoryId=19249

    %37 indirimli şu an..742 TL

    YanıtlaSil
  2. peki nasıl memnunmusunuz parke üstünde alt kata ses çıkarıyormu apartmanda kullanılırmı

    YanıtlaSil
  3. Ben de apartman dairesinde kullanıyorum ve parke üstünde. Hiç sıkıntı yaşamadım.

    YanıtlaSil

Subscribe